Muszáj regisztrálnom, vagy vendégként is vásárolhatok?

Természetesen a rendelés leadásához nem muszáj személyes fiókot létrehoznod, de ha többször is szeretnél tőlünk vásárolni, kifejezetten ajánljuk, ugyanis a hűségpontjaidat csak így fogod tudni beváltani. Ha egyáltalán nem szeretnél fiókot létrehozni, akkor a megrendelés leadásánál kattints a "Vásárlás regisztráció nélkül" gombra, így már folytathatod is a személyes adataid megadását. 

Elfelejtettem a jelszavamat, így nem tudok belépni a fiókomba. Mit tegyek?

Ha be szeretnél lépni a fiókodba, de elfelejtetted a jelszavad, akkor kattints a "Fiókom" gombra, majd az "Elfelejtette a jelszavát?" linkre! Add meg a felhasználóneved vagy az e-mail címedet és Mi gyorsan megoldjuk a problémát!

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

A rendelésed értékét többféle módon is kiegyenlítheted:

- Online bankkártyás fizetéssel, aminek a biztonságát az OTP SimplePay garantálja. 

- Előre utalással

- Utánvétes fizetéssel, aminél bankkártyát-és készpénzt is használhatsz

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A megrendelt termékeidet többféle módon is átveheted: 

- Házhozszállítás GLS fitárszolgálattal

- Személyes átvétel a Kincsem Állategészségügyi Központban

Át tudom venni személyesen a termékeimet?

A megrendelésedet természetesen személyesen is át tudod venni a Kincsem Állategészségügyi Központban. Pontos címünk a következő: 4220 Hajdúböszörmény, Hunyadi János Krt. 60-62. Az átvételre munkanapokon, 11:00 és 19:00 között van lehetőség. 

Ma adtam le a rendelésemet. Mikorra fog megérkezni?

Csomagod a megrendelés feldolgozásától számítva legkésőbb 3-4 munkanapon belül meg fog érkezni hozzád. Ez a szállítási idő a személyes átvétellel rendelt termékekre is érvényes.

Nem volt benne minden termék a csomagban. Mit tegyek?

Reméljük, hogy ilyen nem fog történni, de ha mégis, keress minket bizalommal! Küldj Nekünk egy e-mailt az info@kincsemallatpatika.hu e-mail címre, amiben feltünteted a rendelés adatait (név, telefonszám, szállítási cím, rendelési azonosító) illetve azt, hogy melyik termék hiányzott a csomagból! A mulasztásunkat természetesen jóvá fogjuk tenni.

A megrendelt táp nem ízlik a kedvencemnek. Vissza tudom küldeni?

Sajnos bontott csomagolású tápot nem áll módunkban átvenni, így akkor sem küldheted vissza, ha a kedvencednek nem ízlik. Ennek többek között higiéniai-és állategészségügyi okai vannak, így azt ajánljuk, inkább ajándékozd el a felesleges eledelt: biztosan rengeteg kis állat örülne neki! Csakis bontatlan csomagolású, sérülés mentes termékeket tudunk visszavenni!

A csomagban valami megsérült: egy táp zacskója, valamilyen felszerelés. Ilyenkor mi a teendő?

Ha valami a szállításkor megsérült a csomagodban, azt jelezd Nekünk minél hamarabb! Küldj egy e-mailt az info@kincsemallatpatika.hu-ra, amiben feltünteted a rendelésed legfontosabb adatait (név, telefonszám, szállítási cím, rendelési azonosító), illetve azt, hogy melyik termék-és hogyan sérült meg. Ha tudsz, csatolj egy képet is az e-mailedhez, hogy jobban láthassuk! 

A kedvencem megsérült/beteg lett a megrendelt termék használata közben. Kihez forduljak?

Ha a kedvenced szokatlanul viselkedik, megsérül, vagy bármilyen aggasztó tünetet veszel észre rajta a webáruházunkból rendelt termékek használata közben/után, azonnal keresd fel a legközelebbi állatorvost! Küldj nekünk egy e-mailt az info@kincsemallatpatika.hu címre és írd le, pontosan mi történt, hogy a tapasztalataid segíthessenek más állatokon is!

Fontos azonban, hogy www.kincsemallatpatika.hu webáruház üzemeltetőit a következő esetekben nem terheli felelősség:

- Állatorvos ajánlása nélkül vásárolt gyógytápok okozta egészségügyi problémák

- Állatorvos ajánlása nélkül vásárolt vitaminok okozta egészségügyi problémák

- Tápok szakszerűtlen adagolásából fakadó egészségügyi problémák

- Kozmetikumok-és felszerelések nem rendeltetésszerű használatából fakadó sérülések

Amennyiben további lépéseket szeretnél tenni, vedd fel a kapcsolatot az általad vásárolt termék gyártójával!

Link